am i wrong

assååå shiiiit
 
helt galet vad jag har varit runt och snurrat de senaste två dagarna känns det som
 
igår gav jag mig på ett försöka att hitta till sundbyberg för att hämta upp en lagkamrat samt koordinator
vi skulle sen till assist och plocka ut lite nödvändigheter inför kommande säsong
 
bilfärden dit var vi väldigt nöjda med utan en enda felkörning
men vi borde förstått att i samma stund som vi sa det så var vi påväg åt fel håll på e4an
 
samma sak hände mig i förrgår hem från träningen...
fan inte lätt det där alltså..
 
men annars då!
träningen var rolig, gruvar mig lite för att byta ut min gamla unihocklubba mot en fatpipe
men det ska nog också gå bra
 
idag har jag varit och hämtat ut lite jobbkläder inför första dagen imorgon
samt varit förbi mofafa och lillemor i skärholmen!
 
väl där bjöds det på berömda pannkakor och massa surr
mycket trevligt
 
hann nästan inte mer än att komma hem förrän killen kom hem från jobbet
trött krigare det där..
 
 
 

Kommentarer
vi vet vart din brevlåda bor
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0