en helt ny värld

Idag ringde Malin (mitt i bakispowernapen) för att säga att maten var klar och det var dags att komma hem...
Fast nee, hon ringde för att säga att hon skulle åka. Hon ringde och sa hejdå. HEJDÅ?!
Herregud. Efter fyra år i Mora var det tydligen dags.
Sjukt spännande för henne, sjukt tråkigt för oss som valt att stanna kvar i Mora..
 
En annan har ju helt glömt bort hur man bloggar, men måste ju försöka ta upp det igen så malin får liiite updates härifrån byn. 
Dock pga flyttfesten igår så orkar jag inte komma med så mycket mer updates än det här idag.
Malin befinner sig i Täby, jag befinner mig i Mora.
 
 Kommer sakna dig här Mallan
 

Kommentarer
Postat av: m

ÄNTLIGEEEEN

2013-08-12 @ 11:39:30
vi vet vart din brevlåda bor
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0