fluffiga får

Den här veckan har bestått av städning, och kommer nog fortsätta i samma spår.
Det är nämligen så att jag inte har så många dagar kvar i Mora jag heller. Men till skillnad från malin så blir jag bara borta i två månader, sen kommer jag så troget tillbaka..
 
Iallafall, jag ska gå i harryochsillens (m.fl) fotspår, och bege mig till norge för.... FÅRSLAKT! 
Ska faktiskt bli jäkligt, roligt? Åker dit med Emma, och det är väl kanske just det som blir det roliga. Den andra, själva slakten, får ses som... En spännande erfarenhet.
 
Så nu försöker jag alltså få det fint i lägenheten så det blir skönt att komma hem igen, i novembermörkret. 
 
Nu ska jag iväg och umgås med Marika och Elton, för sista(?!) gången på ett tag. 

Kommentarer
Postat av: Hary

Nämen sitti vad stolt jag blir!! Det är bra att ha rätt sällskap annars kan det bli lite tröökigt i längden. Men vi har massa roliga minnen därifrån. Var i norge ska ni? Hoppas du får en inte allt för äcklig uppgift...kapa huvud, salta skinn. Let me know :D
Pussar och kramar från harry

2013-08-28 @ 01:54:34
vi vet vart din brevlåda bor
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0