direkt från norge

HEJ KOMPISAR!
 
Mamma tyckte jag skulle göra ett livstecken här, och det vore ju kanske trevligt.
Jag är i Norge för tillfället, om någon skulle ha missat det...
Jag slaktar får, eller "steamar" får. Ett jäkligt enkelt jobb, sju veckors arbete. 
Man får betalt bara genom att stå och lyssna på podcasts och nrkp3 ungefär.
 
Nu är det sista söndagen här. Även fast det gått ganska bra, och fort. osv. Så Ska det bli jäkligt skönt att få åka hem igen. Längtar som en tok till och med. 
 
(Anledningen till att jag äntligen startat en dator här är för att jag försöker kika när vi möter pixbo. 
men har betalat 59kr för en stillbild. Inte överdrivet bra internet)
 
Kanske blir ett längre inlägg senare i livet.
 
HADE
 

Kommentarer
vi vet vart din brevlåda bor
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0