dont think they will forgive you

HEEEEEEEEEEEEEEEEJ
 
gissar att det inte finns några läsare kvar här, men om jag har tur att lite längre fram i tiden komma ihåg domänen så kanske jag kan glädjas över att det skrevs några rader här iallafall..
 
ja som ni (jag) kan gissa så har det hänt en del.
 
det första september börjar jag plugga vid uppsala universitet,
socionom då är det tänkt.
 
så det innebär (förutsatt att jag hittar boende) att jag packar ihop mitt pick och pack och byter stad för tredje gånger under mina 21 jordsnurr, lite vemodigt men ändå sjukt spännande, jag börjar lära mig det där med att flytta nu (dock aldrig det där med att flytta alla grejer...........).
 
stockholm har varit bra, jag kanske kommer tillbaka en dag, och jobbar med det jag vill, vad nu det är.
 
 
nästa vecka har jag och kevin varit tillsammas i två år så det firas på en restaurang i gamla stan ikväll (att jag behövde googla ordet restaurang betyder kanske att det är hög tid att börja plugga).
 

så grattis till oss, och till mig.
 
 
bild från midsomras så vi äntligen var återförenade
 
peace

Kommentarer
vi vet vart din brevlåda bor
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0