Livet

Har försökt börjat på ett inlägg i snart fem minuter, nu skiter jag i att försöka låta som nån jävla författare och skriver bara det som ploppar upp.
 
Jag fyllde 22 igår. Sjukt gammal, men ändå så sjukt ung. 
Malla ringde iallafall mig vid 18 igårkväll, hon var på cup och jag var halvt på fyllan. 
Lovade nånstans i samtalet att jag skulle slänga in ett inlägg här idag, för mallanandthesitti är tydligen på tapeten igen. WIHOOOO hur kul?!
 
Vet dock inte vad jag ska skriva, som vanligt. 
Nybliven singel och relativt nytt jobb. Utöver det ser mitt liv exakt likadant ut som det gjort de senaste 6 åren typ. 
Man kanske borde börja ta tag i sig själv och göra nånting stort. 
Återkommer när jag lyckats med det
 
FAST FAN, jag har ju vunnit SM-guld. 
Det är stort
Så stort att jag och två brudar till i laget tar med oss guldhattarna och åker till Grekland på fredag, 
Hadeee
 
Avslutar väl med en bild på vår alldeles egna götalaborgare som njöt som en riktig hjälte efter finalen.
#livet (så att säga)
 
 

Kommentarer
vi vet vart din brevlåda bor
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0