see you later

då mina kära vänner och ovänner har det blivit dags igen för en kort sammanfattning av vardagen.
 
har äntligen tagit beslutet om vilka färger jag kommer att bära nästa säsong
som med allt annat här i livet har jag skjutit på det så länge som det bara gick
trots att jag vet, av erfarenhet, att det alltid känns mycket bättre såfort man har bestämt sig.
tänkte vänta lite med att skriva ut något här så får klubben i fråga gå ut med det först
 
så jag låter er hänga lite på en klippa, för att översätta ett engelskt uttryck.
förhoppningsvis blir ni så nyfikna nu att ni bara måste kika in här igen senare.
 
kan ge en liten ledtråd,
det är samma klubb som Klara Secher kommer spela i nästa säsong
 
HUR KUL!?
typ hundra år sedan vi spelade tillsammans
 
 jag har höga förväntningar på nästa säsong, 
först måste jag bara genomlida en lååååång försäsong.
 
hinner inte uppdatera er något mer, nu verkar det vara läggdags i hushållet.
 
höööörs
 
pöss

Kommentarer
vi vet vart din brevlåda bor
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0