you're my home

hola amigos
 
Igår bytte jag om till träningskläder och begav mig ut genom porten för att genomföra ett 45 minuters löppass. Vände efter fem meter och tänkte "jag gör det imorgon istället". 
 
Dålig disciplin tänker ni nu. Både jag och nej. Jag gjorde det faktiskt idag, och till mitt försvar  igår så var klockan 20.00 och det regnade och blåste.
 
Så, försäsongen hasar sig fram långsamt och motvilligt i nuläget, men förhoppningvis lättar det snart.
 
Nu till något roligare!!
Jag ska från och med nästa vecka byta avdelning på kontoret, till vad som kallas för UK. Står helt enkelt för United Kindom och innebär som ni kanske förstår att jag kommar jobba iprincip enbart med kunder från storbritanniten.
 
KUL!
 
 
nu knackade det precis på en försäljare så jag har nu förmodligen alla tjänster telia erbjuder. 
KUL! 
 
och nuuuuu, maaaaaaaaaaat.
 
HÖRSS

Kommentarer
vi vet vart din brevlåda bor
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0