sju svåra år

 
När jag har lite att göra brukar jag gå igenom arkivet här på mats.
 
Jag är sååå glad att vi tog oss tiden att dokumentera lite ur vår vardag. Det är så lätt att glömma de små sakerna som har hänt genom åren. 
 
We've been through a lot together så att säga.
 
Alla gånger vi har bakat goda kakor
 
Alla gånger vi har bakat mindre goda kakor
 
Alla fyspass vi fuskat oss igenom.
 
Alla fyspass vi faktiskt anstängde oss på så att vi sedan kunde beundra svettfläcken på sporttoppen.
 
Alla timmar vi spenderat på vasaloppsjobb.
För att inte nämna alla timmar vi spenderat på Wasastugan... 
(Strand törs jag inte ens nämna)
 
Alla blommor vi dödat
 
Alla stökiga kvällar
 
Alla tuggummin vi förbrukat
 
Alla myskvällar vid köksbordet
 
Alla medgångar
Alla motgångar
 
Och det här är bara en kort sammafattning av allt!
 
Nu hoppas jag att sittipitti kan uppdatera oss lite om hur livet i Karlstad är, så ska jag försöka hålla er uppdaterade om hur livet i Mora leker. 
 
peace!

Kommentarer
vi vet vart din brevlåda bor
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0